תמיכה ושירות

מחלקת שירות

מחלקת השירות של פריזמה מבינה את צרכי הלקוח במקצועיות ובאדיבות. שירות הלקוחות זורם בעורקינו, אנו משקיעים קורסים מקצועיים וזמן רב באימון להכשרת אנשי השירות הטובים בארץ. שירות אצלינו – קשר בין מנהל השירות ללקוח ולטכנאי עד להגעה לפתרון המיטבי.

ליצירת קשר:

נתן קובר – מנהל שירות (צוות טכנאים) natan@prisma.co.il

ניהול מלאי

פריזמה מנהלת מלאי גדול של חלקי חילוף למשקלים מתוצרת AND וכן גם למשקלים שונים הקיימים בשוק הישראלי.

מלאי זה כולל:

מתמרים, ראשי שקילה, בקרי שקילה, אביזרי מכניקה שונים, חלקי חשמל ואלק’, ועוד.

ייעוץ והדרכה

מערכת השקילה שלך. מזייפת? לא אמינה? בעייתית? נשמח להגיע אליך ולפתור את הבעייה.. בישראל קיימות מאות מערכות שהשבחנו ושיפרנו.

נשמח אם תפנה אלינו בכל עניין

אריק טנדלר- מנהל טכני –תחום שקילה arik@prisma.co.il יבגני פרידלנד – סמנכ”ל טכני evgeny@prisma.co.il גבי אלברג – הנדסה gabi@prisma.co.il

מעבדת כיולים

מחלקת הכיולים בניהולו של בוריס, מוסמכת ע”י משרד התעשייה והמסחר לבצע כיולים שנתיים באופן מקצועי ומדוייק בהתאם לדרישות ISO- 9001 למאזניים מכל הסוגים. מחלקת השירות והכיולים מתחייבת בפני הלקוח: להעניק את שירותי המחלקות ללקוחות בצורה מקצועית, אמינה, מהירה, ובאדיבות, הגינות וסובלנות, תוך הקפדה על זכויותיו של מקבל השרות. לטפל בתקלה בצורה יסודית ומקצועית תוך הקפדה על כך שתקלות השקילה לא יחזרו על עצמם. לשאוף לשיפור תמידי ברמת השירות הניתן על ידינו.

ליצירת קשר:

בוריס קובלבסקי boris@prisma.co.il

אמנת שירות

קשר בין ספק ללקוח, הוא הקשר הכי חשוב עבורנו. ביטוי זה אינו מס שפתיים עבורנו אלא דרך חיים. העמדת צורכי הלקוח בראש סדר העדיפויות של החברה: מגוון עובדי החברה יעשו הכול על מנת להתאים ללקוח את הציוד הדרוש לו על פי צרכיו ובתנאים הטובים ביותר. אנו מאמינים כי שביעות רצון לקוח היא ערך עליון ולכן אנו נבצע את הנדרש כדי לתת לך מענה מקצועי, אמין, איכותי ובזמן המיידי ביותר האפשרי.

צרו איתנו קשר